Personalistika
Vedeme správně povinnou personální agendu pro všechny klienty, kteří nás o to požádají. Současně dohlížíme na úplnost a aktuálnost všech dokumentů a tím umožňujeme, aby zaměstnavatel mohl snadno a bezpečně obměňovat svůj pracovní tým bez nebezpečí pracovněprávních sporů.
- chybí-li ve firmě pracovník zaměřený na oblast personalistiky, musí se tímto oborem zabývat jednatel, kterému k tomu obvykle chybí čas. Pak mohou vznikat problémy, které se projeví až po určité době. Aktuálnost dokumentů je třeba udržovat i v návaznosti na změny Zákoníku práce
- motivace zaměstnanců k pracovnímu výkonu nespočívá jen ve výši mzdy. Někdy je vhodné použít i vhodné benefity.Ty však mají různý dopad do zdanění a nákladů firmy. Poradíme Vám ten nejvhodnější postup
- přijímání nových pracovníků a ukončování pracovních poměrů má svá přísná pravidla, jejichž porušení často negativně dopadá na zaměstnavatele. Poradíme Vám, jak se můžete vyhnout problémům
- poradíme Vám, jak nejlépe postupovat při efektivním rozdělování a kontrole plnění pracovních úkolů. Poradíme Vám i to, jak nejlépe odměňovat
Optimalizujete své náklady za vedení účetnictví a daňovou evidenci.
Vyžádejte si nabídku pro vaši společnost na tel. 606 201 148 nebo prostřednictvím poptávkového formuláře. poptávkový formulář