nacházíte se: Hlavní stránka / Vedení účetnictví / Koordinace

verze pro tisk

Home office v pasti

11.04.2024

Historicky byla možnost pracovat z domu nejprve bonusem, někdy trochu zneužívaným, později nutností a dnes již máme práci z domu…

archiv článků

Vedení účetnictví u nás splňuje požadavky na:

  • včasné a správné zaúčtování
  • srozumitelnost výsledků
  • trvalou možnost poradit se
  • předem znát cenu

 

Koordinace

V průběhu roku pořádáme „koordinační dny". Smyslem koordinačního dne je seznámit účastníky s důležitými novinkami a změnami v zákonech, které se nás přímo dotýkají. Současně se hodnotí hospodářský vývoj a hledají se cesty k jeho zlepšování. V rámci koordinačního dne zodpovíme všechny otázky, které se od posledního setkání objevily a nebyly zatím zodpovězeny. Koordinačním dnem koordinujeme naší vzájemnou spolupráci k Vaší větší spokojenosti.

  • neznalost zákona neomlouvá, a proto přinášíme vybrané nejdůležitější informace týkající se předmětu podnikání, upozorníme na změny i novinky a doporučíme správný postup
  • koordinační den je dnem, kde neformální cestou plynou důležité informace mezi účastníky a rovněž je možno získat některé potřebné dokumenty, které je potřeba v průběhu podnikání používat
  • speciálně zaměřené koordinační dny se vztahují k předem danému tématu (např. Cestovní náhrady, inventarizace, pracovněprávní spory, bezpečnost firmy apod.)
  • koordinátorem je vždy zkušený odborník, který je schopen nejen podat informace, ale zodpovědět dotazy na místě
  • koordinační dny zvyšují kvalitu a bezpečnost podnikání a navíc - jsou příjemným setkáním a možností vyjasnit si nahromaděné nejasnosti

Optimalizujete své náklady za vedení účetnictví a daňovou evidenci.

Vyžádejte si nabídku pro vaši společnosti na tel. 606 201 148 nebo prostřednictvím poptávkového formuláře. poptávkový formulář